Foglalási szabályzat
High Life Fotóstúdió
Üzletszabályzat
FOGLALÁS
A HighLife Fotóstúdióba helyszínt, illetve időpontot foglalni online, a highlifefotostudio.hu weboldalon a FOGLALÁS menüpontban található linkre kattintva lehet. A link elérhető facebook és Instagram oldalunkon keresztül is.
A foglalás során a bérlő teret, vagyis enteriőrt választ. Az enteriőr kiválasztása egyúttal annak a teremnek a zárolását is jelenti, amelyben a kiválasztott enteriőr található. Vagyis abban a teremben másik fotózás a foglalt időpontban nem történik.
Ugyanakkor abban a teremben másik enteriőr használata csak egy új foglalás keretében lehetséges.
Foglalni hétfőtől szombatig minimálisan 2 órás időtartamot, vasárnap és ünnepnapon minimum 4 órás időtartamot lehet, az időt mindig óra fordulótól számítjuk. A késés a befoglalt idő terhére íródik. A befoglalt idősávnál tovább maradni csak akkor lehet, ha a következő órára nincs foglalás az adott terembe (tehát nem az adott enteriőrbe, hanem az adott helyiségbe).
A foglalt idősáv vége előtt 15 perccel munkatársunk jelzi az idő állását. A rugalmas váltás érdekében kérjük, hogy a foglalt idő lejártakor a helyiséget mind a fotós, mind a modellek hagyják el.
A foglalási felületen lehetőség van a terem alapfelszerelésén túli technikai vagy személyzeti igények (további vakuk, softboxok, lámpák, speciális eszközök, illetve sminkes, fodrász, világosító, technikus foglalására is. Ezeket a foglalásokat megrendelésként értelmezzük, tehát a befoglalt eszközöket akkor is kiszámlázzuk, ha azokat a fotós nem, vagy csak részben használja. Egész napos foglalás esetén – külön egyeztetés és írásban történt visszaigazolás esetén – lehetséges a speciális eszközök vagy többletszolgáltatás részidőre történő igénybevétele, ám ebben az esetben írásban egyeztetni kell az eszközök/szolgáltatások részidős igénybevételének idősávját. Többletszolgáltatás minimális foglalási ideje 2 óra.
Fontos tudni, hogy szerződés a High Life fotóstúdió és a Bérlő között a foglalás elküldésével létrejön. Ennek megfelelően a befoglalt időt akkor is kiszámlázzuk, ha azt a Bérlő végül nem veszi igénybe.
ALAPSZOLGÁLTATÁS
Az alapszolgáltatás időszaka: hétfőtől szombatig 8:00-20:00 óra. Az ezen kívüli napok, napszakok, illetve az ünnepnapok (piros betűs naptári napok) felár ellenében vehetők igénybe, melyről az árszabás fejezetben külön tájékozódhatsz.
Az alapszolgáltatásban maximálisan 8 főt értelmezünk, amely a műteremben érdekelt, és a bérlő érdekkörébe tartozó személyeket foglalja magában (fotós, technikus, világosító, modellek), ennél nagyobb létszám esetén a „Csoportos foglalás” fejezetben írtak az irányadók. A létszám nem foglalja magában a többletszolgáltatás keretében igénybe vett személyzetet (sminkes, stylist, fodrász, világosító)
Minden teremhez alapfelszerelésként 2 db 300 W és 1 db 400 W stúdióvakut, vakukioldót, valamint 3 db softboxot biztosítunk a szükséges elektromos kábelekkel. Ezek 60x90-es szögletes, illetve P90 típusú, 90 cm átmérőjű oktoboxok vagy dodiboxok. Ettől eltérő alapigényt kérjük a foglaláskor jelezni.
Az alapszolgáltatás díja tartalmazza továbbá a fényterelők, derítők, térleválasztók díját, az ezekre vonatkozó igényt célszerű a foglaláskor jelezni, ennek híján a helyszínen a készlet erejéig szabadon választhatók.
Alapszolgáltatásként biztosítjuk továbbá a stúdió melletti raktárban elhelyezett eszközöket, kellékeket, kiegészítőket, azzal, hogy ezeket a használat után kérjük az eredeti helyére visszatenni.
Ugyancsak az alapszolgáltatás részét képezi a stúdió előtti helyiségben kiépített sminkpultok használata (egy teremhez egy pult).
Ugyancsak az alapszolgáltatás része a kulturált étkezéshez használható teakonyha, illetve étkező, ahol hűtő, illetve vízautomata is a rendelkezésre áll. Ezzel együtt fontos alapszabály, hogy a műtermekben étkezni, vagy ott kávézni, italt fogyasztani, vagy oda ételt-italt bevinni szigorúan tilos.
Az alapszolgáltatás részét képezi a stúdió, illetve a hozzá kapcsolódó bérelt terek takarítása. Ugyanakkor a nem rendeltetésszerű használatból adódó, vagy a házi kedvence(ek) által okozott kárból, elkoszolódásból adódó költséget meg kell téríteni.
Alapszolgáltatásként a stúdióhoz – tehát nem konkrétan ahhoz a műteremhez vagy enteriőrhöz – egy fő műszaki felügyelőt biztosítunk, aki szükség esetén segít az eszközök mozgatásában, kiadja a külön bérelt eszközöket, általánosságban felügyeli a működést. További személyzetet a „Többletszolgáltatások” menüben tudsz rendelni.
Az alapszolgáltatás részeként víz automatából ivóvizet, legalább félnapos foglalás esetén frissítőként kávét biztosítunk.
PARKOLÁS
Az alapszolgáltatás részeként 2 db ingyenes parkolóhelyet tudunk biztosítani a foglalás idejére. Kérjük, figyelj arra, hogy valóban a stúdió saját parkolóhelyeit használd, mert a környéken a többi parkolóhely fizetős!
TÖBBLETFELSZERELÉS, TÖBBLETSZOLGÁLTATÁS
Az alapszolgáltatáson túl további eszközök és szolgáltatások térítés ellenében vehetők igénybe.
A többleteszközöket (pl. nagyobb, vagy több vaku, további fényformálók, vetítő, füstgép, szélgép, egyéb speciális eszközök) az eszközlistából már a foglaláskor célszerű kiválasztani, befoglalni.
Az eszközlistát külön menüpontban találod, illetve az a foglalási felületről és a közösségi oldalakról is elérhető
Többletszolgáltatásként 2 db önálló, zárható öltöző és sminkszoba, kisgyermekes/babás fotózáshoz egy darab pelenkázóval is felszerelt zárható öltöző-sminkszoba, illetve külön tárgyaló is bérelhető. Ezekben a helyiségekben biztonsággal elhelyezheted értékeidet is (Széfeket tegyünk?!!
Előzetes foglalás esetén az igényelt extra felszerelést, eszközöket bekészítjük a műterembe.
Speciális, egyedi eszközök, kellékek, installációk beszerzését, rendelkezésre bocsátását külön egyeztetés alapján, térítés ellenében vállaljuk.
HÁZI KEDVENCEK, ÁLLATFOTÓZÁS
Stúdiónk állatbarát hely, tehát magaddal hozhatod a házi kedvencedet, és lehetőség van állatfotózásra is. Ennek feltétele az állat szobatisztasága, az általános szabályok betartása, hám, póráz viselése. Az állatért minden körülmények között a gazdája viseli a felelősséget.
Alapértelmezésként egyszerre legfeljebb két kutya lehet a stúdióban, az ettől eltérő igényeket kérjük külön egyeztetni.
Amennyiben kedvenced csak elkísér a fotózásra, úgy azt kérjük, bérelj privát öltözőt, mert a fotózás alatt nem tudod a felügyeletét biztosítani.
Kutyák, macskák etetéséhez/itatásához tálat biztosítunk
Speciális tartást, ellátást igénylő, vagy egzotikus állatok fotózására csak előzetes egyeztetés, valamint a származási és oltási dokumentumok bemutatása esetén van mód.
DÍJSZABÁS
Egyéni (családi) fotózás esetén:
Bármely helyszín bérleti díja a normál nyitvatartási időben: 8.000 Ft + áfa/óra
Csoportos (céges, iskolai, stb.) fotózás esetén egyedi díjszabást alkalmazunk, ilyen igény esetén vedd fel kollégáinkkal a kapcsolatot.
minimális foglalási idő: 2 óra
Felárak:
hétfőtől-szombatig: 6:00-8:00 és 20:00-24:00 között 50%
vasárnap 8:00-18:00 között: 75%
vasárnap 18:00-24:00 között: 100%
ünnepnapon 8:00-24:00 között: 100%
A felárak a műteremre és az igénybe vett többletszolgáltatásokra, többleteszközökre egyaránt vonatkoznak.
KEDVEZMÉNYEK:
Nyitási kedvezmény:
legalább 4 órás foglalási időre: 50% a normál nyitvatartási idő esetén
25% a normál nyitvatartási időn kívüli időszakokra
4 óránál rövidebb foglalási időre: 25% kedvezmény
A kedvezmények kizárólag a stúdió bérlési díjára vonatkoznak!
Bérletek:
Bérleteink 2022. december 31.-éig történő felhasználással értendők
20 órás bérlet: 100.000 Ft+áfa
40 órás bérlet: 180.000 Ft+áfa
Családi bérlet a Baba-mama terembe 12 óra, maximum 4 alkalom: 60.000 Ft+áfa
Többletszolgáltatások, többlet eszközök díjai:
A többletszolgáltatások-, és eszközök díjait az eszközlista menü alatt találod. A legfontosabb díjak az alábbiak:
- Külön öltöző/sminkszoba díja: 3.000 Ft+áfa/óra
- tárgyaló díja: 4.000 Ft+áfa/óra
- stylist, sminkes, fodrász, világosító díja egyedi megállapodás alapján
FIZETÉSI SZABÁLYOK
A HighLife Fotóstúdió lehetőséget biztosít előre fizetésre vagy utólagos, átutalással történő teljesítésre. Ez az opció a Foglalás során választható.
Előre fizetés választása esetén a foglalás után díjbekérőt állítunk ki, amelyre megtörténik a fizetés, majd a szolgáltatás igénybevétele után megküldjük a számlát.
Utólagos átutalásos fizetés választása esetén a számlát 8 napos fizetési határidővel állítjuk ki. Új ügyfeleink számára jelezzük, hogy minden további stúdióhasználat feltétele az előző számla pénzügyi teljesítése. Ebben az esetben a foglalás csak „Feltételes foglalásnak” minősül, és akkor válik hatályossá, ha az előző szolgáltatás(ok) pénzügyi rendezése megtörtént.
ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
A COVID-19 (VAGY BÁRMELY MÁS) JÁRVÁNY IDEJÉN AZ ORSZÁGOS, VAGY HELYI HATÁSKÖRBE TARTOZÓ INTÉZKEDÉSEK BETARTÁSA KÖTELEZŐ. AZ INTÉZKEDÉSEK MEGSZEGŐI SZÁMÁRA A SZOLGÁLTATÁST – A MEGFELELŐ DÍJ KISZABÁSA MELLETT – FELFÜGGESZTJÜK. A HATÁLYOS INTÉZKEDÉSEKRŐL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ A FOTÓSTÚDIÓBAN, ILLETVE ANNAK WEBOLDALÁN IS ELÉRHETŐ.
A Highlife Fotóstúdió minden munkatársa arra törekszik, hogy bérlőink munkájukat zavartalanul, hatékonyan, jó hangulatban végezhessék. Ennek érdekében készséggel állunk rendelkezésükre, kéréseiket igyekszünk mielőbb és hatékonyan teljesíteni.
Ugyanakkor együttműködést várunk el Bérlőinktől is.
A stúdió rendjéért, valamint a bérelt eszközökért a bérlő felelősséggel tartozik. Nem rendeltetésszerű használat miatti meghibásodás, rongálódás, sérülés vagy kosz esetén a kárt a bérlőnek meg kell téríteni.
A Bérlő kizárólag az általa bérelt műteremben, illetve bérelt helyiségekben, valamint a hozzájuk kapcsolódó közösségi terekben tartózkodhat.
Tekintettel arra, hogy párhuzamosan több, egymáshoz közeli műteremben is folyhat munka, kérjük, tartózkodjatok a zajongástól, vagy más, másokat zavaró viselkedéstől.
Dohányozni kizárólag a Fotóstúdió előtt kijelölt dohányzóhelyen lehet.
Üzletszabályzat
FOGLALÁS
A HighLife Fotóstúdióba helyszínt, illetve időpontot foglalni online, a highlifefotostudio.hu weboldalon a FOGLALÁS menüpontban található linkre kattintva lehet. A link elérhető facebook és Instagram oldalunkon keresztül is.
A foglalás során a bérlő teret, vagyis enteriőrt választ. Az enteriőr kiválasztása egyúttal annak a teremnek a zárolását is jelenti, amelyben a kiválasztott enteriőr található. Vagyis abban a teremben másik fotózás a foglalt időpontban nem történik.
Ugyanakkor abban a teremben másik enteriőr használata csak egy új foglalás keretében lehetséges.
Foglalni hétfőtől szombatig minimálisan 2 órás időtartamot, vasárnap és ünnepnapon minimum 4 órás időtartamot lehet, az időt mindig óra fordulótól számítjuk. A késés a befoglalt idő terhére íródik. A befoglalt idősávnál tovább maradni csak akkor lehet, ha a következő órára nincs foglalás az adott terembe (tehát nem az adott enteriőrbe, hanem az adott helyiségbe).
A foglalt idősáv vége előtt 15 perccel munkatársunk jelzi az idő állását. A rugalmas váltás érdekében kérjük, hogy a foglalt idő lejártakor a helyiséget mind a fotós, mind a modellek hagyják el.
A foglalási felületen lehetőség van a terem alapfelszerelésén túli technikai vagy személyzeti igények (további vakuk, softboxok, lámpák, speciális eszközök, illetve sminkes, fodrász, világosító, technikus foglalására is. Ezeket a foglalásokat megrendelésként értelmezzük, tehát a befoglalt eszközöket akkor is kiszámlázzuk, ha azokat a fotós nem, vagy csak részben használja. Egész napos foglalás esetén – külön egyeztetés és írásban történt visszaigazolás esetén – lehetséges a speciális eszközök vagy többletszolgáltatás részidőre történő igénybevétele, ám ebben az esetben írásban egyeztetni kell az eszközök/szolgáltatások részidős igénybevételének idősávját. Többletszolgáltatás minimális foglalási ideje 2 óra.
Fontos tudni, hogy szerződés a High Life fotóstúdió és a Bérlő között a foglalás elküldésével létrejön. Ennek megfelelően a befoglalt időt akkor is kiszámlázzuk, ha azt a Bérlő végül nem veszi igénybe.
ALAPSZOLGÁLTATÁS
Az alapszolgáltatás időszaka: hétfőtől szombatig 8:00-20:00 óra. Az ezen kívüli napok, napszakok, illetve az ünnepnapok (piros betűs naptári napok) felár ellenében vehetők igénybe, melyről az árszabás fejezetben külön tájékozódhatsz.
Az alapszolgáltatásban maximálisan 8 főt értelmezünk, amely a műteremben érdekelt, és a bérlő érdekkörébe tartozó személyeket foglalja magában (fotós, technikus, világosító, modellek), ennél nagyobb létszám esetén a „Csoportos foglalás” fejezetben írtak az irányadók. A létszám nem foglalja magában a többletszolgáltatás keretében igénybe vett személyzetet (sminkes, stylist, fodrász, világosító)
Minden teremhez alapfelszerelésként 2 db 300 W és 1 db 400 W stúdióvakut, vakukioldót, valamint 3 db softboxot biztosítunk a szükséges elektromos kábelekkel. Ezek 60x90-es szögletes, illetve P90 típusú, 90 cm átmérőjű oktoboxok vagy dodiboxok. Ettől eltérő alapigényt kérjük a foglaláskor jelezni.
Az alapszolgáltatás díja tartalmazza továbbá a fényterelők, derítők, térleválasztók díját, az ezekre vonatkozó igényt célszerű a foglaláskor jelezni, ennek híján a helyszínen a készlet erejéig szabadon választhatók.
Alapszolgáltatásként biztosítjuk továbbá a stúdió melletti raktárban elhelyezett eszközöket, kellékeket, kiegészítőket, azzal, hogy ezeket a használat után kérjük az eredeti helyére visszatenni.
Ugyancsak az alapszolgáltatás részét képezi a stúdió előtti helyiségben kiépített sminkpultok használata (egy teremhez egy pult).
Ugyancsak az alapszolgáltatás része a kulturált étkezéshez használható teakonyha, illetve étkező, ahol hűtő, illetve vízautomata is a rendelkezésre áll. Ezzel együtt fontos alapszabály, hogy a műtermekben étkezni, vagy ott kávézni, italt fogyasztani, vagy oda ételt-italt bevinni szigorúan tilos.
Az alapszolgáltatás részét képezi a stúdió, illetve a hozzá kapcsolódó bérelt terek takarítása. Ugyanakkor a nem rendeltetésszerű használatból adódó, vagy a házi kedvence(ek) által okozott kárból, elkoszolódásból adódó költséget meg kell téríteni.
Alapszolgáltatásként a stúdióhoz – tehát nem konkrétan ahhoz a műteremhez vagy enteriőrhöz – egy fő műszaki felügyelőt biztosítunk, aki szükség esetén segít az eszközök mozgatásában, kiadja a külön bérelt eszközöket, általánosságban felügyeli a működést. További személyzetet a „Többletszolgáltatások” menüben tudsz rendelni.
Az alapszolgáltatás részeként víz automatából ivóvizet, legalább félnapos foglalás esetén frissítőként kávét biztosítunk.
PARKOLÁS
Az alapszolgáltatás részeként 2 db ingyenes parkolóhelyet tudunk biztosítani a foglalás idejére. Kérjük, figyelj arra, hogy valóban a stúdió saját parkolóhelyeit használd, mert a környéken a többi parkolóhely fizetős!
TÖBBLETFELSZERELÉS, TÖBBLETSZOLGÁLTATÁS
Az alapszolgáltatáson túl további eszközök és szolgáltatások térítés ellenében vehetők igénybe.
A többleteszközöket (pl. nagyobb, vagy több vaku, további fényformálók, vetítő, füstgép, szélgép, egyéb speciális eszközök) az eszközlistából már a foglaláskor célszerű kiválasztani, befoglalni.
Az eszközlistát külön menüpontban találod, illetve az a foglalási felületről és a közösségi oldalakról is elérhető
Többletszolgáltatásként 2 db önálló, zárható öltöző és sminkszoba, kisgyermekes/babás fotózáshoz egy darab pelenkázóval is felszerelt zárható öltöző-sminkszoba, illetve külön tárgyaló is bérelhető. Ezekben a helyiségekben biztonsággal elhelyezheted értékeidet is (Széfeket tegyünk?!!
Előzetes foglalás esetén az igényelt extra felszerelést, eszközöket bekészítjük a műterembe.
Speciális, egyedi eszközök, kellékek, installációk beszerzését, rendelkezésre bocsátását külön egyeztetés alapján, térítés ellenében vállaljuk.
HÁZI KEDVENCEK, ÁLLATFOTÓZÁS
Stúdiónk állatbarát hely, tehát magaddal hozhatod a házi kedvencedet, és lehetőség van állatfotózásra is. Ennek feltétele az állat szobatisztasága, az általános szabályok betartása, hám, póráz viselése. Az állatért minden körülmények között a gazdája viseli a felelősséget.
Alapértelmezésként egyszerre legfeljebb két kutya lehet a stúdióban, az ettől eltérő igényeket kérjük külön egyeztetni.
Amennyiben kedvenced csak elkísér a fotózásra, úgy azt kérjük, bérelj privát öltözőt, mert a fotózás alatt nem tudod a felügyeletét biztosítani.
Kutyák, macskák etetéséhez/itatásához tálat biztosítunk
Speciális tartást, ellátást igénylő, vagy egzotikus állatok fotózására csak előzetes egyeztetés, valamint a származási és oltási dokumentumok bemutatása esetén van mód.
DÍJSZABÁS
Egyéni (családi) fotózás esetén:
Bármely helyszín bérleti díja a normál nyitvatartási időben: 8.000 Ft + áfa/óra
Csoportos (céges, iskolai, stb.) fotózás esetén egyedi díjszabást alkalmazunk, ilyen igény esetén vedd fel kollégáinkkal a kapcsolatot.
minimális foglalási idő: 2 óra
Felárak:
hétfőtől-szombatig: 6:00-8:00 és 20:00-24:00 között 50%
vasárnap 8:00-18:00 között: 75%
vasárnap 18:00-24:00 között: 100%
ünnepnapon 8:00-24:00 között: 100%
A felárak a műteremre és az igénybe vett többletszolgáltatásokra, többleteszközökre egyaránt vonatkoznak.
KEDVEZMÉNYEK:
Nyitási kedvezmény:
legalább 4 órás foglalási időre: 50% a normál nyitvatartási idő esetén
25% a normál nyitvatartási időn kívüli időszakokra
4 óránál rövidebb foglalási időre: 25% kedvezmény
A kedvezmények kizárólag a stúdió bérlési díjára vonatkoznak!
Bérletek:
Bérleteink 2022. december 31.-éig történő felhasználással értendők
20 órás bérlet: 100.000 Ft+áfa
40 órás bérlet: 180.000 Ft+áfa
Családi bérlet a Baba-mama terembe 12 óra, maximum 4 alkalom: 60.000 Ft+áfa
Többletszolgáltatások, többlet eszközök díjai:
A többletszolgáltatások-, és eszközök díjait az eszközlista menü alatt találod. A legfontosabb díjak az alábbiak:
- Külön öltöző/sminkszoba díja: 3.000 Ft+áfa/óra
- tárgyaló díja: 4.000 Ft+áfa/óra
- stylist, sminkes, fodrász, világosító díja egyedi megállapodás alapján
FIZETÉSI SZABÁLYOK
A HighLife Fotóstúdió lehetőséget biztosít előre fizetésre vagy utólagos, átutalással történő teljesítésre. Ez az opció a Foglalás során választható.
Előre fizetés választása esetén a foglalás után díjbekérőt állítunk ki, amelyre megtörténik a fizetés, majd a szolgáltatás igénybevétele után megküldjük a számlát.
Utólagos átutalásos fizetés választása esetén a számlát 8 napos fizetési határidővel állítjuk ki. Új ügyfeleink számára jelezzük, hogy minden további stúdióhasználat feltétele az előző számla pénzügyi teljesítése. Ebben az esetben a foglalás csak „Feltételes foglalásnak” minősül, és akkor válik hatályossá, ha az előző szolgáltatás(ok) pénzügyi rendezése megtörtént.
ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
A COVID-19 (VAGY BÁRMELY MÁS) JÁRVÁNY IDEJÉN AZ ORSZÁGOS, VAGY HELYI HATÁSKÖRBE TARTOZÓ INTÉZKEDÉSEK BETARTÁSA KÖTELEZŐ. AZ INTÉZKEDÉSEK MEGSZEGŐI SZÁMÁRA A SZOLGÁLTATÁST – A MEGFELELŐ DÍJ KISZABÁSA MELLETT – FELFÜGGESZTJÜK. A HATÁLYOS INTÉZKEDÉSEKRŐL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ A FOTÓSTÚDIÓBAN, ILLETVE ANNAK WEBOLDALÁN IS ELÉRHETŐ.
A Highlife Fotóstúdió minden munkatársa arra törekszik, hogy bérlőink munkájukat zavartalanul, hatékonyan, jó hangulatban végezhessék. Ennek érdekében készséggel állunk rendelkezésükre, kéréseiket igyekszünk mielőbb és hatékonyan teljesíteni.
Ugyanakkor együttműködést várunk el Bérlőinktől is.
A stúdió rendjéért, valamint a bérelt eszközökért a bérlő felelősséggel tartozik. Nem rendeltetésszerű használat miatti meghibásodás, rongálódás, sérülés vagy kosz esetén a kárt a bérlőnek meg kell téríteni.
A Bérlő kizárólag az általa bérelt műteremben, illetve bérelt helyiségekben, valamint a hozzájuk kapcsolódó közösségi terekben tartózkodhat.
Tekintettel arra, hogy párhuzamosan több, egymáshoz közeli műteremben is folyhat munka, kérjük, tartózkodjatok a zajongástól, vagy más, másokat zavaró viselkedéstől.
Dohányozni kizárólag a Fotóstúdió előtt kijelölt dohányzóhelyen lehet.